Uwaga: Wprowadzanie zmian do włączonych wtyczek nie jest zalecane. Jeśli wprowadzone zmiany spowodują krytyczny błąd, wtyczka zostanie automatycznie wyłączona.


Relaksacja wieczorna | Zdrowy Styl
was successfully added to your cart.

Relaksacja wieczorna

Autor | Marzec 03, 2014 | Blog | Brak komentarzy
Medytacja-post

Po każdym „skończonym dniu” zasługujesz na kilka minut dla siebie, na wyciszenie, przemyślenie i zwolnienie pędu. Na mnie działa słodki i kojący głos Snatam Kanur – może i Tobie się spodoba.

Słucham jej w aucie rano lub wieczorem na sen. Gdy słyszę ten ton dostaję gęsiej skórki.

 

To najpiękniejszy głos na świecie zaraz po moim ;-)

Pracując nad zmianami, jednym z przyjemniejszych nowych nawyków jaki możesz sobie wyrobić jest nauka umysłu – RELAKSU. Chodzi o wprowadzenie siebie w taki stan, gdzie nie masz emocji, oddalasz historie z minionego dnia i rozluźniasz mięśnie. Możesz puścić spokojną muzykę lub zamknąć oczy i spokojnie oddychać. Wydaj wtedy polecenie do swojej podświadomości, aby wraz z wdechem rozluźniała wewnętrzne organy: płuca, jelita, dolne części brzucha, a z wydechem nogi, plecy, ręce, szyję, głowę, oczy. Zajmie Ci to kilka minut, a efekt poczujesz od razu. Zadbaj jedynie o to, aby wokół Ciebie nie było hałasu, który będzie Cię rozpraszał. W stanie relaksu chodzi o zwrócenie uwagi do wewnątrz siebie.

Już po kilku oddechach poczujesz zmianę w ciele, a myśli i pozorne problemy zaczną się układać w sensowne ciągi. Praktykuję to od lat. To proste ćwiczenie zawsze przywraca mi zdrowe myślenie. Nie znam lepszego sposobu na rozluźnianie mięśni jak świadome oddychanie. Jak wszystko – nawet oddychanie wymaga praktyki ;-)

 

Próbuj nowych rzeczy, tylko wtedy się rozwijasz i poznajesz siebie.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Weź życie w swoje ręce - zobacz jak możesz zacząć! Narzędzia do pomocy - eGudiy